Tuesday, April 24, 2012

Kata Aku :)

الســـلام عــليــكــم و رحــمــة الله و بـــركـــاتـــه

May Allah's Peace, Mercy and Blessings upon you :)



duhai sahabat . terima kasih untuk mendengar dan memahami perasaan ini..maaf seandainya kamu terluka.. #buat sahabat ku di sane ! terima kasih kerna sudi berkongsi masalah :)

Ya Ilahi..
Kau kurniakanlah aku sifat maaf agar hatiku tiada keras membeku..
Kau tabirkanlah aku dengan sifat malu agar menjadi sebahagian dari imanku..
Kau gantikanlah sebuah kebahagiaan sebagai tukaran secebis kesedihanku..

Bertoleransilah dengan kesalahan orang lain dan sentiasalah mengurangi kekurangan diri - yakni memperbaiki diri. Reflect & Improve! #InsyaAllah. I will ! berusaha Siti Aishah ! ^^

Apabila dia sudah semakin mampu dan mantap mengendalikan emosinya. Apabila insan lain menyakitinya, dia akan berkata kepada orang tersebut "Semoga Allah SWT mengampunimu," # huwaa..kenape aku tak bole sekuat itu T__T

Pesanan Untuk Aku :'(
Apabila dia semakin bertambah mantap dalam mengendalikan emosinya, dia akan membalas orang yang menyakitinya itu dengan perbuatan yang baik. Sebagai contoh, memberikan hadiah, mengunjungi ataupun bersalam tangan dengannya dan menghargainya. #pembacaan..sangat bergune :)

"I will stay with you through and through forever and ever, We will be friends until the end " :)

Aku wanita, ditakdirkan Ilahi untuk singgah di duniaNya yang sementara ini (:

0 comments:

 
Blogger Templates by Wishafriend.com