Tuesday, April 24, 2012

Indahnya Bicara itu :)

الســـلام عــليــكــم و رحــمــة الله و بـــركـــاتـــه

May Allah's Peace, Mercy and Blessings upon you :)



Sambut senyuman mentari pagi agar aku tersenyum menjalani kehidupan hari ini :)

Cinta dan rindu itu anugerah dari Ilahi ♥

Kenyataan hari ini hendaklah kita tempuhi dengan tabah ♥ Salam Di pagi hari untuk semua (:

It's okay to cry sometimes. In Fact , it'll make you stronger (:

‎"The world will force you to smile ,
I’m here to help you notice the rainbow ,
Cause I know,
What’s in you is out there, Aishah " :)

Riangnya saat kita ketawa , asyik senda dan bercerita , walau sesekali pandangan kita berbeza , andainya tetap serupa..adakalanya kite juga terluka namun diakhirnya tetap bersama .. #Kau Kawan Sahabat Dan Teman ♥

Tunjangkanlah resahmu di dada SOLAT, Himpunkan peritmu di genggaman DOA, Tutupi kekecewaanmu dgn keTAQWAan dan Nilaikan kesucian hatimu dengan keIKHLASAN hati ♥

Aku seperti seorang pengembara yg melakukan perjalanan utk sebuah tujuan,
Tidak tau dimanakah hidup ini akan dibawa, yang d'fikirkan adalah menjadi lebih baik ♥

♥ Moga kejayaan bersama kalian. Redhalah dipenghujung ikhtiar ♥
.:|:. Selamat Menduduki SPM .:|:. (✿◠‿◠)

‎"I'm never gonna say goodbye , cause I never wanna see you cry " :')

Aku tahu. Kita mungkin akan terpisah kerana ketentuan-Nya. Tapi dengan Ketentuan-Nya juga kita pasti bertemu semula . Ta mustahil kan ? Trust me ! Allah sudah aturkan yg terbaik untuk kita semua ♥

Aku, aku, aku dan aku,
Pandanglah bahawa mereka itu manusia,
Dan hargailah mereka yang menyayangi kita
Sungguh Allah ciptakan dunia ini luas,
Jangan sempitkan dengan ujianNya semata-mata ♥ ♥ #terusik hati ni ketika membacenye :D

Terlalu banyak bintang di langit..Namun yang kelihatan hanya beberapa..
Kita tercari2 ratusan bintang yang lain, dan mengabaikan bintang yang setia kelihatan di mata..Suatu saat nanti, langitkan hitam menyembunyikan semua bintang..Barula kita sedar, malapnya malam...
Pandanglah disekelilingmu, insan-insan yang setia menemani tiap saat ketika, dalam suka dalam duka, hargailah kehadirannya sementara takdir masa membenarkanmu bersama mereka ♥ #Take Time to Read this (:

Kadang kadang kita menipu diri sendiri sebab kita ta mampu berdepan dengan realiti (:

0 comments:

 
Blogger Templates by Wishafriend.com